Onze school

Bij SBSO Baken streven we ernaar om een inspirerende en ondersteunende leeromgeving te bieden voor al onze leerlingen. Op deze pagina vind je essentiële informatie over onze missie, onze groene campus en het schoolreglement.

Image by Bernard Hermant

Onze Missie

Bij SBSO BAKEN geloven we in het stimuleren van de intellectuele, emotionele en sociale groei van elke leerling. We streven ernaar om hen voor te bereiden op een succesvolle toekomst, waarbij we nadruk leggen op waarden zoals respect, verantwoordelijkheid en samenwerking. Hier ontdek je meer over onze missie en visie op onderwijs.

Image by Arnaud Mesureur

Groene campus

Onze school is gelegen op een prachtige groene campus, omringd door natuur en rust. We koesteren deze omgeving en moedigen leerlingen aan om de natuur te verkennen en te respecteren. Ontdek hier hoe we gebruik maken van onze groene campus om leerlingen te inspireren en te betrekken bij duurzaamheid en milieubewustzijn.

Image by Kelly Sikkema

Schoolreglement

Een goed georganiseerde en gestructureerde schoolomgeving is essentieel voor het welzijn en de veiligheid van onze leerlingen. Hier vind je belangrijke informatie over ons schoolreglement, inclusief gedragsregels, aanwezigheidsplicht, kledingvoorschriften en andere richtlijnen die bijdragen aan een positieve leeromgeving.